Dadlnet-mail skifter leverandør
  • Lægeforeningen
  • Yngre Læger
  • PLO
  • FAS
  • Overlægeforeningen
  • FAPS
11. december 2018

Fra 12. december er det ScanNet, der er leverandør af Dadlnet mailløsningen. Der er allerede udsendt information via mail til alle medlemmer, der har en Dadlnet-mail. Læs her, hvad du skal gøre, hvis du ikke kan logge ind eller har spørgsmål til mailløsningen.

I forbindelse med flytningen af din e-mailadresse til ScanNet skal du af sikkerhedsmæssige årsager lave en ny adgangskode i ScanNets system. Deadline for at skifte adgangskode var den 11. december.

Har du ikke nået at ændre din adgangskode?

Hvis du endnu ikke har ændret din adgangskode, kan du se, hvordan du gør det her.

Adgang til Webmail

For at få adgang til webmail skal du benytte linket: http://webmail.dadlnet.dk/

Har du spørgsmål til din Dadlnet-mail?

Har du brug for hjælp til opsætning eller indhold, kan du gå til supportsiderne på support.dadlnet.dk. Her finder du alle vejledninger og guides om Lægeforeningens e-mailløsning. Du kan også kontakte ScanNet på dadlnet@scannet.dk eller på telefon 7631 4752.